[موضوع حل شده] نظرات متخصصین ایرانی درباره سئو

در این بخش جدیدترین مقالات مربوط به phpbb-seo قرار خواهد گرفت.

مدیر انجمن: تیم پشتیبانی

موضوع جدید ارسال پست
سئو ایران
پست: 1
تاریخ عضویت: دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹, ۳:۳۳ ب.ظ
سن: 23
شغل: سئوکار

همه ما تا حدودی سئو را میشناسیم و از آن آگاهی داریم و تعریف مربوط به آن را هم بسیار شنیده ایم. در این مقاله ما درنظر داریم سخن برخی از متخصصان ایرانی و خارجی سئو را بازگو کنیم. باما همراه باشید.

محمد نظری زاده مدیر سئو ایران:
سئو سایت به مجموعه روش ها و فعالیت هایی گفته میشود که برای کسب جایگاه بهتر سایت در موتور های جستجو، جذب بازدید کننده بیشتر برای سایت و نمایش بیشترین مطالب مرتبط با جستجوی وارد شده لازم است. پس بهتر است کار سئو سایت را آغاز کنیم تا از رقبای خود سبقت بگیریم، برای اینکار یک روز هم جلو بیوفتید یک روزه، اما اگر چند سال هم از بقیه جلوتر باشید ولی به روش اصولی پیش نرفته باشید ارزش ندارد.

آنا انصاری: سئو را بازی بهتر بودن توصیف میکند. بدین معنی که نمیتوان گوگل را در بهترین بودن، فریب دهید. حتی اگر دیدگاهتان درباره خود اینگونه باشد، گوگل الگوریتم های خود را دنبال کرده و طبق آنها وبسایت ها را رتبه بندی میکند. در واقع شما نماینده گوگل برای کاربرانتان  هستید تا به آنها خدمت کنید. مانند اعضای یک مجلس یا پارلمان که توسط مردم انتخاب میشوند وبسایت شما نیز از کاربران به عنوان بهترین انتخاب میشود. این انتخاب به گوگل تفهیم خواهد کرد که شما واقعا بهترین هستید یا خیر. توجه امروزه گوگل به رفتار کاربر،تجربه کاربری و برندینگ توجه ویژه ای دارد و این فاکتور ها از مهم ترین معیارها برای رتبه بندی توسط گوگل به شمار میرود.
امین اسماعیلی مدیر فنی وبسیما: سئو را به چرخه ای تشبیه کرده که از تحلیل،برنامه ریزی و اجرا تشکیل میشود.
فرآیند بی پایان و تکرار پذیری که با تحلیل و بررسی کلمات هدف و آنالیز رقبا آغاز میشود. پس استراتژی سئو، دارای یک برنامه دقیق برای پیاده سازی است. طبق همان برنامه فرآیند تولید محتوا و لینک سازی آغاز میشود.
اطلاعاتی که در مراحل ابتدایی و بازه زمانی نسبتا کوتاهی پس از اجرای فرآیند سئو بدست می آوریم؛ زمینه ساز تحلیل های دقیق تر،برنامه بهتر و تولید محتوای جدید و ارزشمند تری خواهد بود.
هدف این فرآیند تکرار پذیر،کسب رضایت مخاطب است که درصورت موفقیت در آن به کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل منجر میشود.
رضا شیرازی مدیر سایت وب24: سئو را یک مسابقه میداند سئو یعنی یک تحلیل درباره رفتار کاربران و موتور های جستجو. هدف این تحلیل کسب بهترین نتیجه با استراتژی مناسب.
مسابقه اصلی بین کلمات کلیدی و موتورهای جستجو است و کسی که بیشترین تلاش موثر را داشته باشد موفق خواهد بود.
سئو کار کسی است که از نیاز های مخاطب و اهداف کسب و کار و منابع آن آگاه است.او بر اساس منابع در دسترس و بررسی وضعیت رقبا طراحی مناسب ترین استراتژی را برعهده دارد.
حجت مسگری: متخصص سئوی سایت رکاب، سئو را مسابقه بوکسی میداند که داور آن موتور جستجوگر است. باید در این مسابقه عواملی که گوگل آنها را ملاک سنجش قرار داده را پیدا کرده و طبق آنها عمل کرد. در غیر این صورت گوگل با یافتن نکات منفی سئو یا به اصطلاح با روئت سئوی کلاه سیاه سایت را جریمه میکند.
این مسابقه یک مسابقه تمام نشدنی است و مبارزان آن نیز بیشتر از دو مبارز در مبارزه بوکس هستند
نیما شفیع زاده: سئو را خلق ارزش برای مخاطب محتوا میداند. مخاطبی که در لینک مدنظر شما هم مطلب و محتوای با ارزش شمارا مطالعه کند و هم با لینک دهی هدفمند و صحیح از سایر صفحات بازدید کند و در سایت بلاک نشود.
میلاد شولی مدیر سئوی سایت دیجی کالا: سئو یعنی بررسی،رشد و دوباره بررسی. سئوی مدرن را میتوان مجموعه راهکار های بهبود سایت و تولید محتوای با کیفیت که در راستای تجربه کاربری و بازخورد مثبت کاربران هدف گذاری شده اند؛تعریف کرد. یا به عبارتی چشم انداز کلی دربردارنده پیاده سازی مناسب ترین استراتژی با هدف افزایش ترافیک ارگانیک و کسب بهترین جایگاه در صفحات نتایج موتور های جستجو است. متخصص سئوی مدرن،هکر رشد باهوش و تحلیل گر کارامدی است که با ابزارهای بازاریابی دیجیتال آشنا بوده و به نحوه کارکرد آنها واقف است
عادل طالبی کارشناس ارشد کسب و کارهای الکترونیک: سئو را کیک خوشمزه ای میداند که هرکدام از ما یک تکه آن را مزه کرده ایم. رنگ و طعم کیک سئو به مواد اولیه بستگی دارد و سئو کار نیز نقش کیک پز را ایفا میکند.
علیرضا ابراهیمیان متخصص سئو مدیا اد و تبسل: اعتماد سازی برابر است با کسب اعتبار از گوگل
در فرآیند سئو هیچ راه دررویی وجود ندارد و مهم ترین فاکتور تجربه شده از سئو، تولید محتوای غنی،ارزشمند و هوشمندانه،؛با تکیه بر تحقیق اصولی درباره کلمات کلیدی هدفمند و رقابت با سایر نتایج جستجو  که نهایتا به جلب اعتماد مخاطبان منتهی میشود،میباشد.
سعید نجاران مدیر سئو سایت بامیلو: از سخنان سئو سخن میگوید. از نظر او سئو از استاندارد هایی سخن میگوید که در برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان کمک میکند و تکنیک های سئو در معرفی سایت شما به مخاطبانتان در موتورهای جستجویی غیر از گوگل مانند بینگ و یاهو و رفع نیاز آنان ، نقش دارند. این اتفاق در رتبه بندی سایت شما موثر بوده و ترافیک رایگان و طبیعی را به سمت وبسایتتان ارسال کرده که در نتیجه آن مخاطب به مشتری تبدیل میشود.
آرمان والی بنیانگذار و مدیر عامل نبضینو: سئو را یک مفهوم چند بعدی میداند و آن را تلاش برای افزایش رتبه صفحات یک وبسایت در موتورهای جستجو معنی میکند. از یک بعد به معنای رعایت ساختارهای استاندارد وب و از بعد دیگر بهینه سازی عملکرد و تجربه کاربر و مهمترین بعد آن ایجاد بهترین پاسخ برای سوال مخاطب میباشد. بدیهی است که این ابعاد در هم تنیده اند و وجود نقص درهرکدام باعث نقص سئو خواهد بود.
حسین موسوی مدیر و بنیان گذار سایت کانگورو: سئو را به رالی سرعت تشبیه میکند که بدون خط پایان است. مفهوم خود سئو آسان اما رقابت بین کسب و کارهای آنلاین برای رتبه های بالا در سئو پیچیده است. برای حضور در رتبه های بالایی باید انواع تکنیک هارا در یک رالی سرعتِ بدون خط پایان بکار ببندید. تکنیک هایی مانند تولید محتوا، لینک بیلدینگ ها( هم داخلی و هم خارجی) و استاندارد سازی کد باید در مسیر این رالی بکار گرفته شود.
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “مقالات - SEO Articles”