مفیدترین ابزارهای گوگل در سئو

در این بخش جدیدترین مقالات مربوط به phpbb-seo قرار خواهد گرفت.

مدیر انجمن: تیم پشتیبانی

موضوع جدید ارسال پست
parswebdesign
پست: 4
تاریخ عضویت: جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶, ۱۲:۳۹ ب.ظ
سن: 35
شغل: طراح سایت
اینترنت: ADSL 2 Mbps
جنسیت: آقا
محل اقامت: تهران
تشکر کرده: 1 دفعه
تشکر شده: 5 دفعه
تماس:

شرکت گوگل دارنده قدرتمندترین موتور جستجوی اینترنتی است که در بین کاربران اعتبار ویژه ای دارد. تیم مدیریتی گوگل، بهینه سازی سایت و سئو را برای دارندگان سایت های اینترنتی، امری ضروری می داند که به دیده شدن در نتایج جستجوی گوگل منجر خواهد شد. ابزارهای گوگل برای طراحی سایت می تواند کمک شایانی به سئو سایت کرده و در بهینه سازی سایت نیز موثر باشد.

Google Web Designer
این برنامه، ابزاری شناخته شده برای طراحی سایت است که بدون نیازبه برنامه نویسی، گرافیک دلخواه را پیاده سازی می کند.با دانلود نصب این ابزار بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ، می توان گرافیک دلخواه را دریافت و به صورت کد HTML در وب سایت استفاده کرد.
Google Webmaster Tools
ابزار Google Webmaster Tools یک برنامه بسیار کاربردی برای توسعه و نگهداری سایت است که در بهینه سازی و سئو سایت اهمیت دارد. اطلاعات مهمی همچون لینک های خراب، صفحات مشکل دار، جستجوها و بسیاری از تغییرات را می توان به طور روزانه از طریق این ابزار پیگیری و مشکلات را حل کرد.
Google Analytics
Google Analytics بهترین ابزار برای آمارگیری وب است که گزارش کاملی از آمار کاربران آنلاین و بازدیدکنندگان را ارائه می دهد. رابط کاربری Google Analytics بسیار ساده بوده و اطلاعات جامعی از نحوه رفتار کاربران را می توان از این طریق استخراج کرد.
Google Trends
استفاده از کلمات کلیدی مناسب می تواند به دیده شدن در نتایج گوگل منجر شده و کاربران بیشتری را به سایت هدایت کند. Google Trends ابزار کارآمدی است که در این زمینه و بهبود سئو سایت بسیار خوب عمل می کند.
Google Keyword Planner
اگر به دنبال یک ابزار حرفه ای و تخصصی برای یافتن کلمات کلیدی قوی در زمینه شغلی و حرفه ای خود هستید نیازمند استفاده از این ابزار مفید گوگل می باشید. کافیست تا کلمه کلیدی مورد نظر را در این ابزار بنویسید تا یک لیست کامل از همه کلمت کلیدی مرتبط را دریافت کنید.
Google Page Speed
این امری اثبات شد است که سایت هایی با سرعت پایین نمی توانند در جذب کاربران موفق عمل کنند. Google Page Speed ابزاری است که به طراحان سایت کمک می کند و سرعت سایت را به نحو دقیقی محاسبه می کند. نحوه سنجش سرعت سایت برای موبایل و کامپیوتر به صورت جداگانه انجام می شود سرعت قابل قبول برای وب سایت 80 از 100 می باشد.
Google Structured Data Testing Tool
بهترین ابزار برای طراحان سایت که از اسنیپت های گوگل استفاده کرده اند بدون شک ابزار Google Structured Data Testing Tool می باشد که برای تست این اسنیپت ها به کار می رود و گزارش هر صفحه از سایت را جداگانه اعلام کرده و خطاهای احتمالی را گزارش می دهد.
Submit URL – Google
سرعت ایندکس شدن صفحات سایت در گوگل اهمیت زیادی برای طراحان دارد. اهمیت این امر تا جایی است که گوگل ابزاری قدرتمند را برای ایندکس سریع سایت ارائه کرده است. به سادگی امکان معرفی آدرس سایت در این ابزار وجود داشته و با این کار سایت توسط موتورهای جستجو ایندکس شده و سریع تر شناخته می شود.
پارس وب دیزاین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت
 
hirad92
پست: 3
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸, ۱:۱۷ ب.ظ
شغل: انتخاب نکردم
تماس:

گوگل submit url رو برداشته
هرمز جزیره هرمز ساحل سرخ - کاغذ دیواری نکست کاغذ دیواری قیمت ارزان
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “مقالات - SEO Articles”